boost post (הכפתור הכחול הקטן שנמצא מתחת לכל פוסט/רילס שאנחנו מעלים) נועד כדי לאפשר למשתמשים העסקיים שבפלטפורמה לקדם את התכנים שלהם בתשלום, ובכך להשיג את המטרות העסקיות שלהם דרך האינסטגרם.


כמו שאתם כבר בטח שמים לב, כל הזמן יש שינויים וחידושים באינסטגרם. דברים זזים, נוספים פיצ׳רים, נעלמים פיצ׳רים. וגם במערכת הפרסום של -Meta מתבצעים שינויים כאלה ואחרים. אחד הדברים שכרגע בוער לכל מי שרגיל לעשות בוסט פוסט (קידום פוסטים דרך הכפתור הכחול שיש מתחת לכל תוכן שאנו מעלים) הוא שנוספו עמלות לכל מי שמשתמש באייפון ורוצה לעשות קידום של תוכן דרך האינסטגרם. בעקבות השינויים שכל הזמן קורים, גם אנחנו, כבעלי/ות עסקים שמשתמשים בפלטפורמות השונות, כדי לקדם את העסק שלנו, צריכים להישאר כל הזמן מעודכנים. המאמר הזה יעשה לכם סדר ויעזור לכם להבין איך לעשות נכון קידום פוסטים (boost post) כדי להשיג את המטרות שעסקיות שלכם.

מה זה קידום תכנים באינסטגרם? (boost post)

כשאנחנו עושים בוסט פוסט אנחנו יכולים לקדם תוכן שעלה לעמוד האינסטגרם שלנו ועומד בתנאים של meta (עוד מידע לגבי זה תוכלו לראות כן) ולמעשה לבחור אחת משלוש האפשרויות שעומדות בפנינו: ביקורים בפרופיל, ביקורים באתר, הודעות. ולמעשה בדרך זו, לקדם את המטרות העסקיות שלנו. למשל אם אנחנו רוצים לקבל יותר הודעות בפרטי בנוגע לשירותים/המוצרים שלנו נבחר את האופציה של ״הודעות״ ואם אנחנו רוצים שיותר אנשים יגיעו לאתר שלנו נבחר באופציה של ״ביקורים באתר״ וכן הלאה.

הקידום הזה דרך הבוסט פוסט הינו אפקטיבי מאוד כאשר רוצים להגיע לתפוצה רחבה יותר באינסטגרם ומתקשים לעשות זאת באמצעות העלאת תכנים באופן אורגני בלבד.

לכן עסקים רבים אשר משווקים את השירותים/מוצרים שלהם באינסטגרם נהנים מההזדמנות הזו להגיע לקהל נוסף ורחב בעלות שהיא יחסית הגיונית ומתאפשרת אפילו לעסקים בתחילת הדרך.

מה השינויים האחרונים שנעשו ב-meta בקידום פוסטים?

מעתה, כל מי שבעל אייפון ורוצה לעשות בוסט פוסט, דרך האינסטגרם, כמו שהוא/היא היו רגילים. יצטרך לספוג עלויות של עמלה ל-apple עבור הקידום.

למשל, כמו שאפשר לראות בצילום המסך, כאשר רציתי לעשות קידום ממומן של 15₪ ביום למשך 30 ימים על סך 450₪ נאלצתי לשלם עמלה (בנוסף ל-450₪) של 192.85₪. ולכן הסכום הכולל שהיה עליי לשלם הינו – 642.85₪.

מה הדרך הנכונה לקדם תכנים דרך בוסט פוסט ב-2024?

כדי שנוכל לעשות את הקידום בצורה טובה. יש כמה שלבים מקדימים:

1️⃣  נלך ל- business suit ונכנס ל-content > משם אנחנו רוצים למצוא את הפוסט / הרילס שאותו אנחנו רוצים לקדם (שימו לב שהוא צריך לעמוד בקריטריונים – עוד מידע על זה תמצאו בפוסט הזה ↓)

2️⃣ וכעת, ללחוץ על כפתור ה-boost post.

3️⃣ מכאן אתם ממשיכים להגדרות של הממומן – תבחרו את הדברים שמתאימים לכם לפי הצורך.

אם אתם רוצים לדעת עוד / ללמוד לעשות את הממומן בעצמכם בצורה אפקטיבית אחת ולתמיד מוזמנים לקבוע איתי שיחה ולהירשם לאחת מהתוכניות שלי. 

עוד בבלוג:

הפוסטים המובילים שלנו:

קבלו את כל הטיפים והעדכונים הכי אחרונים לשיווק העסק שלכם באינסטגרם ישירות למייל :