boost post (הכפתור הכחול הקטן שנמצא מתחת לכל פוסט/רילס שאנחנו מעלים) נועד כדי לאפשר למשתמשים העסקיים שבפלטפורמה לקדם את התכנים שלהם בתשלום, ובכך להשיג את המטרות העסקיות שלהם דרך האינסטגרם.
כמו שאתם כבר בטח שמים לב, כל הזמן יש שינויים וחידושים באינסטגרם. דברים זזים, נוספים פיצ׳רים, נעלמים פיצ׳רים. וגם במערכת הפרסום של -Meta מתבצעים שינויים כאלה ואחרים. אחד הדברים שכרגע בוער לכל מי שרגיל לעשות בוסט פוסט (קידום פוסטים דרך הכפתור הכחול שיש מתחת לכל תוכן שאנו מעלים) הוא שנוספו עמלות לכל מי שמשתמש באייפון ורוצה לעשות קידום של תוכן דרך האינסטגרם. בעקבות השינויים שכל הזמן קורים, גם אנחנו, כבעלי/ות עסקים שמשתמשים בפלטפורמות השונות, כדי לקדם את העסק שלנו, צריכים להישאר כל הזמן מעודכנים.
המאמר הזה יעשה לכם סדר ויעזור לכם להבין איך לעשות נכון קידום פוסטים (boost post) כדי להשיג את המטרות שעסקיות שלכם.
מה זה קידום תכנים באינסטגרם? (boost post)
כשאנחנו עושים בוסט פוסט אנחנו יכולים לקדם תוכן שעלה לעמוד האינסטגרם שלנו ועומד בתנאים של meta (עוד מידע לגבי זה תוכלו לראות כן) ולמעשה לבחור אחת משלוש האפשרויות שעומדות בפנינו: ביקורים בפרופיל, ביקורים באתר, הודעות. ולמעשה בדרך זו, לקדם את המטרות העסקיות שלנו. למשל אם אנחנו רוצים לקבל יותר הודעות בפרטי בנוגע לשירותים/המוצרים שלנו נבחר את האופציה של ״הודעות״ ואם אנחנו רוצים שיותר אנשים יגיעו לאתר שלנו נבחר באופציה של ״ביקורים באתר״ וכן הלאה.
הקידום הזה דרך הבוסט פוסט הינו אפקטיבי מאוד כאשר רוצים להגיע לתפוצה רחבה יותר באינסטגרם ומתקשים לעשות זאת באמצעות העלאת תכנים באופן אורגני בלבד.
לכן עסקים רבים אשר משווקים את השירותים/מוצרים שלהם באינסטגרם נהנים מההזדמנות הזו להגיע לקהל נוסף ורחב בעלות שהיא יחסית הגיונית ומתאפשרת אפילו לעסקים בתחילת הדרך.
מה השינויים האחרונים שנעשו ב-meta בקידום פוסטים?
מעתה, כל מי שבעל אייפון ורוצה לעשות בוסט פוסט, דרך האינסטגרם, כמו שהוא/היא היו רגילים. יצטרך לספוג עלויות של עמלה ל-apple עבור הקידום.
למשל, כמו שאפשר לראות בצילום המסך, כאשר רציתי לעשות קידום ממומן של 15₪ ביום למשך 30 ימים על סך 450₪ נאלצתי לשלם עמלה (בנוסף ל-450₪) של 192.85₪. ולכן הסכום הכולל שהיה עליי לשלם הינו – 642.85₪.
מה הדרך הנכונה לקדם תכנים דרך בוסט פוסט ב-2024?
כדי שנוכל לעשות את הקידום בצורה טובה. יש כמה שלבים מקדימים:
1️⃣ נלך ל- business suit ונכנס ל-content > משם אנחנו רוצים למצוא את הפוסט / הרילס שאותו אנחנו רוצים לקדם (שימו לב שהוא צריך לעמוד בקריטריונים – עוד מידע על זה תמצאו בפוסט הזה ↓)
2️⃣ וכעת, ללחוץ על כפתור ה-boost post.
3️⃣ מכאן אתם ממשיכים להגדרות של הממומן – תבחרו את הדברים שמתאימים לכם לפי הצורך.
אם אתם רוצים לדעת עוד / ללמוד לעשות את הממומן בעצמכם בצורה אפקטיבית אחת ולתמיד מוזמנים לקבוע איתי שיחה ולהירשם לאחת מהתוכניות שלי.
עוד בבלוג:
חידוש במערכת הפרסום של META פייסבוק שיכול להכפיל לכם את התוצאות מהקמפיינים!
מריצים קמפיין ממומן במערכת הפרסום של meta פייסבוק? אתם חייבים להכיר את החידוש החשוב הזה שיש לו פוטנציאל משמעותי לשפר לכם את התוצאות!
ההגדרה החדשה באינסטגרם, שתגדיל לכם את החשיפה
העדכון הכי משמעותי שהיה באינסטגרם בשנת 2024, ללא ספק – קרה עכשיו! 🏆
זה עדכון, שכל מי שמעלה סרטונים ומשווק את העסק שלו באינסטגרם, חייב להכיר. חייב להיות מודע ולהפעיל את ההגדרה החשבוה הזו שתכף נדבר עליה!
כך נייצר מאגר ענקי עם רעיונות לתוכן לרשתות החברתיות
בסרטון שהעליתי באינסטגרם שלי, דיברתי איתכם על יצירת מאגר ענקי עם רעיונות לתכנים שלכם. View this post on Instagram A post shared by אנסטסיה קריאקוב-שיווק•אינסטגרם•פייסבוק•קמפיין
איך נעשה קידום פוסטים באינסטגרם בצורה נכונה ב-2024?
עושים בוסט פוסט באינסטגרם? לאור השינויים האחרונים שנעשו בפלטפורמה, דברים השתנו וכך גם הדרך שבה עלינו לעשות את הפרסום. במאמר הזה, אלמד אתכם את מה שצריך לדעת.
איך לערוך עם העורך החדש של הרילס?
העורך החדש של הרילס סיבך אתכם? הנה הדרכה קצרה שנועדה לעשות סדר העידכון החדש של הרילס עשה בלאגן להרבה אנשים… להדרכה המלאה בסרטון👇🏻 לפני כחודש
ארגון אסטרטגיה לאינסטגרם עם TRELLO
ככה תארגנו אסטרטגיה מנצחת לאינסטגרם שלם בקלות עם תוכנה כיפית בשם טרילו
ראו עוד פוסטים מצליחים שלנו: