הרבה עסקים מפרסמים באופן אורגני את העסק שלהם ברשתות ושוכחים לבדוק שכל ההגדרות שלהם כמו שצריך לפני הכל.

למה זה חשוב כלכך? 

טוב, הגדרות של החשבונות העסקיים שלנו ברשתות החברתיות יכולות להשפיע בצורה מאוד משמעותית על איך התוכן שלנו יתנהג לאחר שנפרסם אותו. כמובן שיש הגדרות חשובות מאוד וקריטיות והגדרות שהן קצת פחות חשובות. היום אתמקד בהגדרה אחת ספציפית שיש לה השפעה על כמה דברים: 

  1. ההופעה של העסק שלכם במנועי חיפוש 
  2. ההופעה של העסק שלכם בעמודים של מתחרים

שימו לב שבחיפוש פשוט בגוגל למשל, רשמתי את שם העסק ובתוצאה השניה, אחרי האתר הרשמי של העסק, מופיע לי קישור ישירות לדף העסקי בפייסבוק וגם לדף האינסטגרם של העסק. 

זה קריטי ביותר לעסקים שמשקיעים תקציבים ומאמצים ביצירה, צילום, עריכה של תכנים ומצפים להניב מזה הכנסות בעסק. 

אז איך נפעיל את ההגדרה החשובה ונוודא שהדף העסקי יופיע במנועי חיפוש?

טוב, השלב הראשון להגדרה הוא ללכת לדף העסקי. שימו לב שאתם נכנסים דרך המחשב כי כרגע ההגדרה הזו קיימת רק כאשר מבצעים אותה דרך מחשב. ושימו לב שאתם נכנסים לדף העסקי שלכם בפייסבוק, אשר מחובר גם לחשבון האינסטגרם של העסק!

עקבו אחרי השלבים ↓

איך השינוי ייראה?

אחרי שתדליקו את ההגדרות האלו. שימו לב שגם באינסטגרם שלכם מחובר בחשבון הביזנס וגם שם האופציה הזו מופעלת. העליתי על זה סרטון ⇣

לעוד מידע על ההשפעות שיהיו לנו בעקבות השינוי הענק הזה – תעקבו אחריי באינסטגרם, אני אמשיך לעדכן שם עוד לגביי הנושא הזה. 

אם אתם צריכים עזרה עם שיווק העסק שלכם אני מציעה שירותי שיווק דיגיטלי וניהול סושיאל מדיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *