דף לינקים לביו באינסטגרם - איך עושים כזה בקלות?
למה בכלל צריך דף לינקים באינסטגרם?
למה בכלל צריך דף לינקים כזה באזור הביו שלנו באינסטגרם? לא מספיק לשים קישור לוואטספ? או לאתר שלנו? … אז תחשבו על זה, באינסטגרם יש כלכך הרבה סוגים שונים של אנשים, סוגים שונים של לקוחות. לא כולם אוהבים לתקשר איתנו ישירות לוואטספ, ולא כולם רוצים ישר ללכת לאתר שלנו. שיחת וואטספ למשל, לחלק מהאנשים זה נראה מאוד מהיר, אישי והם עדיין לא במקום הזה במשפך השיווקי. ללכת ישר לאתר, נראה בזבוז של זמן לחלק מהאנשים והם מעדיפים משהו מקוצר יותר. ואלו הם רק דוגמאות למצבים שאנשים יכולים להרגיש כשאנחנו שמים את הלינק הלא נכון בביו.
כשאנחנו שמים דף לינקים באזור הביו באינסטגרם, אנחנו מאפשרים לכל לקוח פוטנציאלי למצוא את המקום שמתאים לו במשפך השיווקי מבלי להרגיש מאוים ושלוחצים עליו. יש אנשים שיעדיפו לבצע שיחה טלפונית לעסק, יש אנשים שיעדיפו קודם גל להיכנס לאתר ולשוטט בו ולחפש את המוצר או השירות שמתאים להם ביותר.
האם צריך ידע בקוד או בניית אתרים כדי לעשות דף לינקים לבד?
היתרון הגדול לדרך שאני אלמד אתכם במדריך הזה הוא שלמעשה, אתם לא צריכים לדעת שום דבר שקשור בכלל לבניית אתרים או לתכנות. למזלנו, יש את קאנבה. קאנבה הוא אתר (ויש גם אפליקציה שמורידים מחנות האפליקציות) שנועד לעזור לנו לעשות עיצובים מרהיבים לרשתות החברתיות ולעוד כל מיני מטרות.
ולמזלנו, בקאנבה גם אפשר לעצב דף לינקים מהמם בדיוק כמו זה⬇️
ואיך עושים את זה? בואו נתחיל במדריך:
- בחירת העיצוב
- עיצוב לפי מיתוג ספצפי לעסק
- יצירת הכפתורים הרצויים
- הוספת הקישורים שנרצה
- יצירת אתר
- העתקה לאזור הביו
- אופציה (לא חובה) יצירת כתובת מקוצרת
שלב 1: בחירת העיצוב
בשלב הראשון נפתח את האתר או האפליקציה של קאנבה ונלך לאזור החיפוש בקאנבה. באזור החיפוש נרשום: instagram bio link
עכשיו אפשר לראות שנפתחו לנו מלא עיצובים בכל מיני סגנונות שונים. שימו לב שלא הכל בחינם, כך שאם אין לכם את הקאנבה פרו אז אתם תצטרכו לבחור עיצוב שהוא חינמי ולא עיצוב שיש עליו את הסימן של הכתר הקטן למטה.
בוחרים עיצוב שאנחנו אוהבים ונכנסים אליו כדי להתחיל לעצב.
שלב 2: עיצוב לפי מיתוג ספציפי לעסק
בשבלב הזה אנחנו בוחרים את הצבעים של המותג שלנו, אפשר להחליף גם פונטים ואת התמונה הראשית ולהגיע לעיצוב שתואם את העיצוב שיש לנו גם באינסטגרם כדי לשמור על ההמשכיות וגם כדי לא לייצר בלבול אצל אנשים.
שלב 3: יצירת הכפתורים הרצויים
כעת נבחר מה אנחנו רוצים שאנשים יוכלו לעשות דרך דף הלינקים שלנו? נשים את הכפתורים שאנחנו רוצים בעצם ע״י זה שנשנה את הטקסט ובכל כפתור נרשום פעולה אחרת
שלב 4: הוספת הקישורים הרצויים
כעת עלינו לדאוג שכשמישהו לוחץ על כפתור מסוים בדף הלינקים, הוא יגיע למקום הנכון. למשל בכפתור של השיחה, תיפתח לו שיחה איתנו. מתחילים כפתור כפתור. בכפתור של השיחה, אנחנו לוחצים על שלושת הנקודות כשנסמן את הכפתור ויפתח לנו תפריט > בתפריט נלחץ על לינק > נרשום את הטלפון שלו אחרי tel: בלי מקף ובלי כלום פשוט את הטלפון באופן רצוף > נלחץ אנטר וסיימנו. הסבר בסרטון : 7:16
שלב 5: יצירת אתר
לאחר שסיימנו לשים את הלינקים המתאימים בכל כפתור, הגיע הזמן להשיק את דף הלינקים החדש שלנו ולעלות אותו בלייב! הולכים לכפתור הshare למעלה⬅️ לוחצים על more ⬅️ ואז על website ⬅️ בוחרים standard ⬅️ סיימנו!
דף הלינקים שלכם כעת באוויר ואפשר להראות אותו לאנשים ולהשתמש בו.
טיפ: ודאו שהכל עובד כראוי
שלב 6: העתק הקישור לאזור הביו שלנו באינסטגרם
כעת נעתיק את הכתובת של האתר שקאנבה יצר עבורנו ונשים אותה בדף האינסטגרם שלנו.
נלך לפרופיל שלנו באינסטגרם ⬅️ עריכת פרופיל edit profile ⬅️ נלחץ על לינקים links ⬅️ נשתיל שם את הכתובת של דף הלינקים. ⬅️נלחץ על סיימנו שמירה done ⬅️ סיימנו!
תתחדשו!
עכשיו שיש לכם אזור ביו מדוגם, זה הזמן לקפוץ לפוסט נוסף שלנו בבלוג שיעזור לכם עם יצירת העוקבים:
חידוש במערכת הפרסום של META פייסבוק שיכול להכפיל לכם את התוצאות מהקמפיינים!
מריצים קמפיין ממומן במערכת הפרסום של meta פייסבוק? אתם חייבים להכיר את החידוש החשוב הזה שיש לו פוטנציאל משמעותי לשפר לכם את התוצאות!
ההגדרה החדשה באינסטגרם, שתגדיל לכם את החשיפה
העדכון הכי משמעותי שהיה באינסטגרם בשנת 2024, ללא ספק – קרה עכשיו! 🏆
זה עדכון, שכל מי שמעלה סרטונים ומשווק את העסק שלו באינסטגרם, חייב להכיר. חייב להיות מודע ולהפעיל את ההגדרה החשבוה הזו שתכף נדבר עליה!
כך נייצר מאגר ענקי עם רעיונות לתוכן לרשתות החברתיות
בסרטון שהעליתי באינסטגרם שלי, דיברתי איתכם על יצירת מאגר ענקי עם רעיונות לתכנים שלכם. View this post on Instagram A post shared by אנסטסיה קריאקוב-שיווק•אינסטגרם•פייסבוק•קמפיין
איך נעשה קידום פוסטים באינסטגרם בצורה נכונה ב-2024?
עושים בוסט פוסט באינסטגרם? לאור השינויים האחרונים שנעשו בפלטפורמה, דברים השתנו וכך גם הדרך שבה עלינו לעשות את הפרסום. במאמר הזה, אלמד אתכם את מה שצריך לדעת.
איך לערוך עם העורך החדש של הרילס?
העורך החדש של הרילס סיבך אתכם? הנה הדרכה קצרה שנועדה לעשות סדר העידכון החדש של הרילס עשה בלאגן להרבה אנשים… להדרכה המלאה בסרטון👇🏻 לפני כחודש
ארגון אסטרטגיה לאינסטגרם עם TRELLO
ככה תארגנו אסטרטגיה מנצחת לאינסטגרם שלם בקלות עם תוכנה כיפית בשם טרילו