העדכון הכי משמעותי שהיה באינסטגרם בשנת 2024, ללא ספק – קרה עכשיו! 🏆
זה עדכון, שכל מי שמעלה סרטונים ומשווק את העסק שלו באינסטגרם, חייב להכיר. חייב להיות מודע ולהפעיל את ההגדרה החשובה הזו שתכף נדבר עליה!
אחד הדברים הכי משמעותיים כבעלי עסקים, שמשווקים באמצעות תוכן ברשתות החברתיות, הוא לדעת שאנחנו מקבלים חשיפה לתוכן שאנחנו מעלים. האתגר הגדול של הרבה מהעסקים הוא להגיע ללקוחות פוטנציאליים בכמות חשיפה שתצליח להגדיל להם את ההכנסות.
אחת הדרכים לעלות את החשיפה הזו, היא באמת להופיע בכמה שיותר פלטפורמות. ולכן, אני תמיד ממליצה, סרטונים שמעלים לאינסטגרם לעלות גם לפייסובק, גם לטיקטוק, גם לשורטס (יוטיוב).
מה שיפה עם העדכון החדש, שהגיע לאינסטגרם ועליו נדבר היום, הוא שהוא חושף אותנו לעוד פלטפורמה חשובה מאוד שלא ציינתי כאן!
אז מה העדכון החדש, ואיך הוא קשור לחשיפה באינסטגרם?
מעכשיו והלאה, משהו שלא היה מעולם, והרבה משווקים חיכו לו, מתרחש. היכולת של התכנים שאנחנו מעלים לאינסטגרם ולפייסבוק, להגיע גם לגוגל ולמנועי חיפוש חשובים אחרים. כן כן!
מעתה והלאה- הסרטונים והפוסטים שלנו, יוכלו להופיע בחיפושים במנועי חיפוש כולל המנוע הכי משמעותי והכי גדול הלא זה Google!
עצם העובדה שעד היום, תכנים שהעלינו לרשתות החברתיות, לא הופיעו בכלל בגוגל, היוותה עד כה את אחד המינוסים הכי גדולים. כי למעשה, מאות אלפי לקוחות פוטנציאלים של כל עסק בישראל, מגיעים מדי יום לגוגל כדי לחפש שירותים ומוצרים שהם צריכים. והעובדה שעסקים אשר מייצרים תוכן ומשווקים באמצעות תוכן באינסטגרם ובפייסבוק צריכים בנוסף לכל התקציבים לפרסם גם בגוגל, כדי שיראו אותם, היווה אתגר עבור הרבה מאוד מאיתנו.
אבל מעכשיו, ולאחר שנפעיל את ההגדרה החדשה (באופן ידני), כל מי שמחפש מילות מפתח שקשורות לעסק שלנו, וגוגל סרק את זה באינסטגרם/פייסבוק שלנו, יקבל גם סרטונים, פוסטים ותכנים שהעלינו עם אותן מילות מפתח.
אז מה צריך לעשות, כדי שהתכנים שלנו יופיעו בגוגל?
1️⃣אנחנו נרצה ללכת לעמוד האינסטגרם שלנו
2️⃣נלך לתפריט ההמבורגר שנמצא למעלה בפינה (ימנית או שמאלית תלוי בשפה שהגדרתם בממשק)
3️⃣עכשיו, אחרי שאנחנו כבר נמצאים בתפריט, נלך ל-acoount privacy
4️⃣ כעת, נפעיל את ההגדרה שרשום עליה ״allow public photos and videos to appear in search engine results״ וסיימנו!
מעכשיו, כל תוכן שנעלה לאינסטגרם וגם לפייסבוק, יהיה זמין וניתן לחיפוש גם במנועי חיפוש כמו גוגל ועוד!
אז מעכשיו, חשוב מאוד שתשימו מילות מפתח בכל התכנים שאתם מעלים, ואם אתם לא יודעים איפה שמים את המילות המפתח או איך? תמשיכו לעקוב אחריי באינסטגרם, אני אעלה את ההסבר בסרטונים הבאים.
אם אתם רוצים לדעת עוד / ללמוד לעשות את הממומן בעצמכם בצורה אפקטיבית אחת ולתמיד מוזמנים לקבוע איתי שיחה ולהירשם לאחת מהתוכניות שלי.
עוד בבלוג:
ההגדרה החדשה באינסטגרם, שתגדיל לכם את החשיפה
העדכון הכי משמעותי שהיה באינסטגרם בשנת 2024, ללא ספק – קרה עכשיו! 🏆
זה עדכון, שכל מי שמעלה סרטונים ומשווק את העסק שלו באינסטגרם, חייב להכיר. חייב להיות מודע ולהפעיל את ההגדרה החשבוה הזו שתכף נדבר עליה!
כך נייצר מאגר ענקי עם רעיונות לתוכן לרשתות החברתיות
בסרטון שהעליתי באינסטגרם שלי, דיברתי איתכם על יצירת מאגר ענקי עם רעיונות לתכנים שלכם. View this post on Instagram A post shared by אנסטסיה קריאקוב-שיווק•אינסטגרם•פייסבוק•קמפיין
איך נעשה קידום פוסטים באינסטגרם בצורה נכונה ב-2024?
עושים בוסט פוסט באינסטגרם? לאור השינויים האחרונים שנעשו בפלטפורמה, דברים השתנו וכך גם הדרך שבה עלינו לעשות את הפרסום. במאמר הזה, אלמד אתכם את מה שצריך לדעת.
איך לערוך עם העורך החדש של הרילס?
העורך החדש של הרילס סיבך אתכם? הנה הדרכה קצרה שנועדה לעשות סדר העידכון החדש של הרילס עשה בלאגן להרבה אנשים… להדרכה המלאה בסרטון👇🏻 לפני כחודש
ארגון אסטרטגיה לאינסטגרם עם TRELLO
ככה תארגנו אסטרטגיה מנצחת לאינסטגרם שלם בקלות עם תוכנה כיפית בשם טרילו
ביו לאינסטגרם – איך עושים דף לינקים לביו?
למה כדאי לנו לשים דף לינקים בביו שלנו באינסטגרם ולא סתם קישור לוואטספ או פשוט לאתר? הכל בבלוג של היום.