אחד הפיצ׳רים הכי משמעותיים שכדאי לנו להכיר ולא הרבה מדברים עליו זה הפיצ׳ר שניקרא – TRIAL REEL  🚀

במאמר הזה אני אסקור:

מה זה הפיצ׳ר החדש - TRIAL REEL?​

Trial Reel זה בעצם אופציה חדשה שקיימת כבר מעל חודש באינסטגרם ומשום מה אנחנו לא נותנים לזה את תשומת הלב שמגיע לה. האופציה הזו בעצם מאפשרת לנו לעלות רילסים ולהציג אותם לאנשים שלא עוקבים אחרינו בכלל. כלומר, אנחנו בעצם אומרים לאינסטגרם, ברגע שאנחנו מפעילים את האופציה הזו- לא להראות את התוכן שלנו לעוקבים שלנו ואז גם הרילס הזה בכלל לא מופיע בעמוד שלנו. אלא, להציג את הרילס אך ורק לאנשים שלא עוקבים אחרינו בכלל. 

איך משתמשים ב- Trial Reel?

אז כדי להפעיל את האופציה הזו ולהגיד לאינסטגרם להציג את הרילסים שלנו אך ורק לאנשים שלא עוקבים אחרינו, אנחנו צריכים לעלות רילס חדש, כלומר, לא ניתן לעשות את זה עבור תכנים שכבר נמצאים בעמוד שלנו. 

באזור השיתוף של הסרטון, איפה שרושמים את התיאור (הטקסט שמתחת לסרטון) ובוחרים קאבר, בהגדרות השיתוף, יש לנו אופציה לסמן הפעלה על ה-trial reel. 

ברגע שנפעיל את ה-trail reel בעצם הפעלנו את ההגדרה והרילס שלנו יוצג אך ורק לעוקבים חדשים שעדיין לא נחשםו אלינו. 

מה שזה עוד אומר זה, שהסרטון לא יעלה לעמוד שלנו והעוקבים שלנו לא יוכלו לראות את הסרטון (אלא אם כן, הסרטון שלנו יקפוץ להם בטעות כשהם גוללים באזור הרילסים של האינסטגרם וצופים בכל מיני תכנים). 

 

אפשר להגדיר שגם העוקבים יראו את הסרטון?

בגדול, אחרי 24 שעות אנחנו נקבל מאינסטגרם עדכון על הביצועים של הסרטון, אינסטגרם יתנו לנו insights על הסרטון ואחרי 24 שעות, במידה והתוכן הצליח והגיע למספר רב של צפיות ומשתמשים אנחנו יכולים לבחור אם אנחנו רוצים להציג אותו גם לעוקבים שלנו או להמשיך לתת לסרטון לרוץ ברקע, בלי שיופיע בפרופיל שלנו. 

אנחנו גם יכולים להגדיר, בעת הפרסום של הסרטון, שאנחנו רוצים שאוטומטית הסרטון יעלה לעמוד האינסטגרם שלנו אם הוא מצליח לקבל כמות גדולה של צפיות תוך 72 שעות. 

ככה בעצם, יש לנו הזדמנות לקבל חשיפה הרבה יותר גבוהה לתכנים שלנו ולהגיע לאנשים שעוד לא מכירים אותנו וזה כמובן בתנאי שהתוכן באמת יעבוד טוב ויצליח לקבל הרבה צפיות ואנגייג׳מנט. 

איך עוקבים אחרי התוצאות?

אנחנו כמובן יכולים לראות מה קורה עם רילס הנסיון בכל רגע דרך אזור הרילסים שיש לנו בפרופיל. הולכים לאזור של הרילסים בעמוד שלנו > לוחצים על drafts and trial reels ושם נמצא את נתוני השימוש של הרילסים שהגדרנו כ- trial reel. 

גם למנכ״ל אינסטגרם יש מה להגיד על ה- trial reel:

מנכל אינסטגרם ממליץ במיוחד על הפיצ׳ר הזה ליוצרי תוכן שאין להם אפשרות לנהל אסטרטגייה מסודרת של עיקביות והם לא מעלים כל יום תוכן. לטענתו, זו דרך נהדרת להמשיך ולהגיע לחשיפה לקהלים חדשים אפילו אם לא מעלים תוכן בכל יום. 

אם אתם רוצים לדעת עוד / ללמוד לעשות את התכנים בעצמכם בצורה אפקטיבית אחת ולתמיד מוזמנים לקבוע איתי שיחה ולהירשם לאחת מהתוכניות שלי. 

עוד בבלוג:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *