
אם אתם עסק שמריץ פרסום ממומן במערכת הפרסום של meta פייסבוק, ולא משנה אם אתם עושים את זה לבד או שיש לכם משווק שעושה עבורכם את הפרסום, כדאי שתכירו את החידוש החשוב הזה שנכנס ויכול לעשות שינוי מטורף ולהכפיל לכם את התוצאות! 🚀
מערכת הפרסום של META פייסבוק
אם אתם מפרסמים כבר תקופה אתם בטח שמים לב שכל איזה תקופה, משהו בממשק הפרסום זז, משתנה, כפתורים ופונקציות חדשות מופיעות וחלק נעלמות.
אבל מה שבטוח, המערכת הזו היא דינאמית מאוד וכדאי לנו להישאר על הדברים ולהיות עדים לשינויים. ואם אנחנו ממש רוצים לשלוט בקמפיינים שלנו בצורה מקצועית, כדאי מאוד שלא רק נשים לב לשינויים אלא ממש נדע מה המשמעות של הדברים.
מדי פעם בפעם גם נכנס איזה שינוי שהוא הרבה יותר משמעותי מעוד סתם פיצ׳ר שלא תמיד יש לו משמעות בתוצאות של הקמפיינים. אבל הפעם, מדובר בחידוש שהוא לא סתם עוד פיצ׳ר, אלא פיצ׳ר שאשכרה יכול להשפיע ולקחת את תוצאות הקמפיין שלנו למצב של הכפלה ומעלה.
שימו לב! כמו בכל דבר שקשור לפרסום במערכת הפרסום של meta, השינוי הזה לא מבטיח שום דבר, ויכול להיות שלחלק מהמפרסמים, חלק מהתחומים, לא יעשה איזה הבדל מטורף, אבל ואבל גדול, מהניסוי שאני עשיתי ללקוחות שלי (מעל 10 לקוחות שכל אחד מגיע מתחום שונה) אצל כולם, השינוי הזה הצליח לפחות להכפיל את התוצאות, ולחלק מהלקוחות גם שילש ומעלה + השינוי הזה הצליח להוריד את העלות לתוצאה כך שעלות הלידים ירדה משמעותית.
הכירות את האופציה החדשה
החידוש האחרון שmeta פייסבוק הכניסו למערכת הפרסום שלהם, תופיע לכם כשתעשו קמפיין מכירות וקוראים לאופציה הזו flexible!
את החידוש הנפלא הזה אתם תוכלו לראות ברגע שתגיעו לרמת המודעה עצמה (ad) שיש לכם אופציה לבחור flexible באזור של הפורמט.


ככה בעצם, אתם יכולים לאפשר לפרסום שלכם להריץ מודעות דינאמיות שאתם משאירים את מרבית השליטה לפייסבוק ולמערכת החכמה שלהם להחליט איזה טקסט +איזה קריאייטיב להראות למשתמשים שצופים במודעות שלכם.

עכשיו אתם בעצם יכולים להכניס עד 10 קריאייטבים שונים ועד 5 קופי שונים במודעה אחת! וזה לא נגמר פה. אתם יכולים ליצור קבוצה נוספת שבה יש עוד 10 קריאייטיבים ועוד 5 קופי שונים. ככה יש לנו אופציה לעשות 3 קבוצות שבכל אחת מהם יש 10 קריאייטבים, 5 קופי!
מ-ט-ו-ר-ף!

ככה, פייסבוק מאפשרים לנו לתת כמות גדולה של קריאייטיב ושל קופי שמאפשרים לנו לעשות טסטינג מטורף בתקציב יחסית נמוך מבלי צורך להגדיל תקציב, כי המערכת החכמה שלהם יודעת בדיוק איזה טקסט ואיזה קריאייטיב להראות למשתמשים כדי לתת לנו את התוצאות המקסימליות והזולות ביותר. יחד עם זאת, הרלוונטיות ביותר.
אם אתם רוצים לדעת עוד / ללמוד לעשות את הממומן בעצמכם בצורה אפקטיבית אחת ולתמיד מוזמנים לקבוע איתי שיחה ולהירשם לאחת מהתוכניות שלי.
עוד בבלוג:

הפיצ׳ר החדש של אינסטגרם שיעזור לכם להגיע לעוקבים חדשים – מה זה trial reels?
אחד הפיצ׳רים הכי משמעותיים שכדאי לנו להכיר ולא הרבה מדברים עליו זה הפיצ׳ר שניקרא – TRIAL REEL 🚀

חידוש במערכת הפרסום של META פייסבוק שיכול להכפיל לכם את התוצאות מהקמפיינים!
מריצים קמפיין ממומן במערכת הפרסום של meta פייסבוק? אתם חייבים להכיר את החידוש החשוב הזה שיש לו פוטנציאל משמעותי לשפר לכם את התוצאות!

ההגדרה החדשה באינסטגרם, שתגדיל לכם את החשיפה
העדכון הכי משמעותי שהיה באינסטגרם בשנת 2024, ללא ספק – קרה עכשיו! 🏆
זה עדכון, שכל מי שמעלה סרטונים ומשווק את העסק שלו באינסטגרם, חייב להכיר. חייב להיות מודע ולהפעיל את ההגדרה החשבוה הזו שתכף נדבר עליה!

כך נייצר מאגר ענקי עם רעיונות לתוכן לרשתות החברתיות
בסרטון שהעליתי באינסטגרם שלי, דיברתי איתכם על יצירת מאגר ענקי עם רעיונות לתכנים שלכם. View this post on Instagram A post shared by אנסטסיה קריאקוב-שיווק•אינסטגרם•פייסבוק•קמפיין

איך נעשה קידום פוסטים באינסטגרם בצורה נכונה ב-2024?
עושים בוסט פוסט באינסטגרם? לאור השינויים האחרונים שנעשו בפלטפורמה, דברים השתנו וכך גם הדרך שבה עלינו לעשות את הפרסום. במאמר הזה, אלמד אתכם את מה שצריך לדעת.

איך לערוך עם העורך החדש של הרילס?
העורך החדש של הרילס סיבך אתכם? הנה הדרכה קצרה שנועדה לעשות סדר העידכון החדש של הרילס עשה בלאגן להרבה אנשים… להדרכה המלאה בסרטון👇🏻 לפני כחודש