אם אתם עסק שמריץ פרסום ממומן במערכת הפרסום של meta פייסבוק, ולא משנה אם אתם עושים את זה לבד או שיש לכם משווק שעושה עבורכם את הפרסום, כדאי שתכירו את החידוש החשוב הזה שנכנס ויכול לעשות שינוי מטורף ולהכפיל לכם את התוצאות! 🚀

מערכת הפרסום של META פייסבוק

אם אתם מפרסמים כבר תקופה אתם בטח שמים לב שכל איזה תקופה, משהו בממשק הפרסום זז, משתנה, כפתורים ופונקציות חדשות מופיעות וחלק נעלמות.

אבל מה שבטוח, המערכת הזו היא דינאמית מאוד וכדאי לנו להישאר על הדברים ולהיות עדים לשינויים. ואם אנחנו ממש רוצים לשלוט בקמפיינים שלנו בצורה מקצועית, כדאי מאוד שלא רק נשים לב לשינויים אלא ממש נדע מה המשמעות של הדברים.

מדי פעם בפעם גם נכנס איזה שינוי שהוא הרבה יותר משמעותי מעוד סתם פיצ׳ר שלא תמיד יש לו משמעות בתוצאות של הקמפיינים. אבל הפעם, מדובר בחידוש שהוא לא סתם עוד פיצ׳ר, אלא פיצ׳ר שאשכרה יכול להשפיע ולקחת את תוצאות הקמפיין שלנו למצב של הכפלה ומעלה.

שימו לב! כמו בכל דבר שקשור לפרסום במערכת הפרסום של meta, השינוי הזה לא מבטיח שום דבר, ויכול להיות שלחלק מהמפרסמים, חלק מהתחומים, לא יעשה איזה הבדל מטורף, אבל ואבל גדול, מהניסוי שאני עשיתי ללקוחות שלי (מעל 10 לקוחות שכל אחד מגיע מתחום שונה) אצל כולם, השינוי הזה הצליח לפחות להכפיל את התוצאות, ולחלק מהלקוחות גם שילש ומעלה + השינוי הזה הצליח להוריד את העלות לתוצאה כך שעלות הלידים ירדה משמעותית.

 

הכירות את האופציה החדשה

החידוש האחרון שmeta פייסבוק הכניסו למערכת הפרסום שלהם, תופיע לכם כשתעשו קמפיין מכירות וקוראים לאופציה הזו flexible!

את החידוש הנפלא הזה אתם תוכלו לראות ברגע שתגיעו לרמת המודעה עצמה (ad) שיש לכם אופציה לבחור flexible באזור של הפורמט.

ככה בעצם, אתם יכולים לאפשר לפרסום שלכם להריץ מודעות דינאמיות שאתם משאירים את מרבית השליטה לפייסבוק ולמערכת החכמה שלהם להחליט איזה טקסט +איזה קריאייטיב להראות למשתמשים שצופים במודעות שלכם.

עכשיו אתם בעצם יכולים להכניס עד 10 קריאייטבים שונים ועד 5 קופי שונים במודעה אחת! וזה לא נגמר פה. אתם יכולים ליצור קבוצה נוספת שבה יש עוד 10 קריאייטיבים ועוד 5 קופי שונים. ככה יש לנו אופציה לעשות 3 קבוצות שבכל אחת מהם יש 10 קריאייטבים, 5 קופי!

מ-ט-ו-ר-ף!

ככה, פייסבוק מאפשרים לנו לתת כמות גדולה של קריאייטיב ושל קופי שמאפשרים לנו לעשות טסטינג מטורף בתקציב יחסית נמוך מבלי צורך להגדיל תקציב, כי המערכת החכמה שלהם יודעת בדיוק איזה טקסט ואיזה קריאייטיב להראות למשתמשים כדי לתת לנו את התוצאות המקסימליות והזולות ביותר. יחד עם זאת, הרלוונטיות ביותר.

אם אתם רוצים לדעת עוד / ללמוד לעשות את הממומן בעצמכם בצורה אפקטיבית אחת ולתמיד מוזמנים לקבוע איתי שיחה ולהירשם לאחת מהתוכניות שלי. 

עוד בבלוג:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *