איך להשיג עוקבים באינסטגרם בחינם - בצורה אותנטית?

5 דרכים להצמיח את חשבון האינסטגרם שלכם

הפוסט הזה בשבילכם אם אתם מחפשים דרכים יחסית מהירות לצמיחה באינסטגרם העיסקי שלכם. כמו כן, אם אתם מחפשים טקטיקות שיעזרו לכם עם חשבון האינסטגרם שלכם בצורה אורגנית ללא קסמים, ללא קניית עוקבים וכד'. 

הפוסט הזה לא יעזור לכם אם אתם מחפשים דרכי קסם שתוך שבוע יביאו לכם 10 אלף עוקבים מהסיבה שאין דרך אורגנית לעשות את זה אלא אם כן אתם הופכים לויראליים בעקבות משהו שהעליתם או שאתם מפורסמים / ידוענים. 

אז מה נלמד כאן? 

אני אתן לכם 5 דרכים להגדיל את חשבון האינסטגרם שלכם באמצעות טקטיקות וטכניקות צמיחה חזקות. דרכים שעוזרות להביא עוד עוקבים אמיתיים לעמוד, בצורה אותנטית ואורגנית שלעיתים, מצריכה סבלנות ואמונה שהדרך תשתלם בסוף.

 

1. מחקר נישה

לפני שתתחילו לשווק באינסטגרם, הדבר הכי חשוב שהרבה מפספסים ונופלים בו כבר מההתחלה הוא – מחקר. הבנה למי אנחנו הולכים לפנות? עברו הימים שיורים לכל הכיוונים. אינסטגרם הופך יותר ויותר נישתי בשנים האחרונות, ואם לא תתאימו את עצמכם לקונספט הזה – אתם תמצאו את עצמכם עובדים שעות בשביל מינימום תוצאות.

איך עושים את זה בפועל? 

  • ראשית תישאלו את עצמכם לשם מה פתחתם אינסטגרם? אם מדובר בעסק – אז כל האינסטגרם שלכם צריך לפנות ללקוחות העסק. (מי הלקוחות שלכם? מה הם אוהבים? מה מאפיין אותם? מה הם רוצים לראות? מכאן והלאה – כל תוכן שתעלו יענה על הדרישות שהלקוחות שלכם מציבים.
  •  תבדקו את המתחרים שלכם – אלו שחזקים באינסטגרם ושמעלים תוכן שיש לו הרבה לייקים ומעורבות. תיראו מה הקהל שלכם אוהב אצלם. 
 
כמו שכבר בטח הבנתם – המפתח הכי חזק הוא להכיר את הקהל שאליו האינסטגרם שלכם פונה 🗝
לצורך הדוגמה רהיטים, תלכו למתחרים אפילו ענקיים ותבדקו מה התוכן שאנשים אוהבים – מה הקהל הזה אוהב?
 

2. החלטה על שיטת עבודה וכמות תוכן מתאימה

עוד משהו ממש חשוב, לפניי כל תחילת עבודת השיווק באינסטגרם היא בכלל להבין מה אתם הולכים לפרסם (כמושהראתי למעלה) וכמה אתם הולכים לפרסם. ההחלטה, כמה אתם הולכים לפרסם היא חשובה כי אינסטגרם דורשת התמדה ועיקביות (שני דברים שיכולים להיות מאוד טריקיים כשלא מתכננים את הדברים נכון).

הצמיחה האותנטית באינסטגרם להשיג עוקבים באינסטגרם בחינם זה לא דבר קל כל-כך אם אין לנו שיטה מסודרת ולכן אתם צריכים לבחור כמות של תוכן שאתם יכולים להתחייב אלייה ולעמוד בזה. 
אין כללים מדויקים (לעלות שני פוסטים ביום או לעלות שבעה פוסטים בשבוע או לעלות שלושה פסוטים בשבוע. יש עסק, בעל עסק ומה שמתאים לו. אם תתחייבו לשישה פוסטים בשבוע ולא תעמדו בזה, לא עשיתם בזה הרבה. 

3. יצירת תוכן ברמה גבוהה

הדבר השלישי שהוא מאוד קריטי כשמחליטים לשווק באינסטגרם הוא, לעלות תוכן איכותי, ברמה גבוהה. אם מדבור בתמונות, אז תמונות אסתטיות, איכותיות ברמת צילום וניראות גבוהים. אינסטגרם זו פלטפורמ ויזואית והניראות בה קובעת (לטוב ולרע). מה שלא ניראה טוב באינסטגרם – לא יקודם גם על ידי האלגוריתם עצמו כי האלגוריתם מוריד את החשיפה לפוסטים עם איכות ירודה. 

4. יצירת אינטראקציה שוטפת

אחד הדברים הכי חשובים באינסטגרם זה באמת להישאר פעילים אל מול העוקבים. במיוחד בשלבים הראשונים של הצמחת העמוד, אתם צריכים להיות אקטיביים מול משתמשים אחרים שרלוונטיים לעסק שלכם. 

  • הקדישו זמן בכל יום לעקוב אחרי משתמשים שקשורים לעסק שלכם / לנישה שלכם / לקוחות פטנציאליים 
  • הקדישו זמן ביום להגיב לאנשים, לתת לייקים למשתמשים אחרים זה יחשוף אתכם לעוד משתמשים באפליקציה.
  • הקדישו זמן להתייחס לאנשים שעוקבים אחריכם, לתקשר איתם להחזיר להם לייקים ולשמור איתם על קשר.

5. לממן פוסטים

מימון של פוסטים חושף אתכם לכלכך הרבה אנשים חדשים שללא הממומן לא הייתם מצליחים להגיע אליהם. יש לכם אפשרות לממן פוסטים מתוך האינסטגרם באמצעות כפתור הבוסט (הכפתור הכחול מתחת לכל פוסט שרשום עליו קדם) או דרך מנהל המודעות שזו דרך טובה יותר אבל לא כולם יודעים לעשות את זה בצורה טובה ורוב הפעמים כדאי להיעזר במשווק דיגיטלי/קמפיינר בתחום הזה. 

תודה שקראתם את המדריך איך להשיג עוקבים באינסטגרם בחינם. 

בעיקרון, שיווק באינסטגרם זו עבודה. מדובר בהשקעה, בעיקר של זמן ומעט כסף (אם אתם מחליטים לממן פוסטים). אבל השקעה ששווה את זה מאוד כי נכון להיום, זו האפליקציה שיש לה את אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר מדפדפן לקונה. לכן, זו הפלטפורמה האהובה עליי לשיווק רוב העסקים. כמובן שחשוב מאוד לבדוק קודם כל אם קהל היעד של העסק שלכם נמצא באינסטגרם לפניי שאתם מתחילים את כל ההשקעה המטורפת. 

2 Responses

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *