- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
העסק שלכם עדיין לא בגוגל?!
מנוע החיפוש הגדול בעולם שבו אנחנו מחפשים כל דבר שאנחנו צריכים. גוגל הוא המקום המרכזי אליו צרכנים מגיעים כשיש להם צורך כלשהו ולכן כוח הפרסום בגוגל הוא כל-כך משמעותי. מי שמגיע לגוגל כבר צריך את העסק שלכם – אתם רק צריכים להיות שם, בשישייה הפותחת, כדי שהקלוחות שבאמת צריכים אתכם – יגיעו היישר לאתר שלכם!
מה זה קידום ממומן בגוגל?
גוגל מאפשרת לקנות מיקום טוב יותר במנוע החיפוש שלה ולהופיע בחיפושים הראשונים.
הבעיה היא שזה בזבוז של כסף כאשר לא עושים את זה עם מומחה גוגל אדס.
באמצעות אסטרטגיות הקידום שבהן אנחנו משתמשים, העסקים שאנחנו מקדמים נמצאים בטופ של החיפושים ומקבלים דירוגים גבוהים עם טכניקות מיוחדות שאנחנו מיישמים בקמפיינים שאנו עושים.
אם אתם צריכים שיראו אתכם בחיפושים בגוגל – אנחנו כאן בדיוק בשביל זה!
ניהול קמפיינים בגוגל בסוכנות כולל
- מחקר שוק ונישה מקיפים
- הקמת חשבון גוגל אדס
- מחקר מילות מפתח
- החלטה על קטגוריות שהקמפיין יתמקד בהן
- בחירת תקציב פרסום
- בחירת מילים שיקודמו בקמפיין
- בחירת דמוגרפיה לקמפיין
- שיוך המודעות לקבוצות מודעות
- כתיבת המודעות
- אופטימיזציה של דפי הנחיתה
- אופטימיזציה שוטפת של הקמפיינים
- דיווח חודשי
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
- GOOGLE ADS
בין אם כבר יש לכם אתר או שאתם צריכים שנבנה לכם אחד כזה, אם יש לכם מוצר או שירות שאנשים נוטים לחפש בגוגל, כדאי מאוד לבדוק מול מומחה את הנתונים וכדאיות פרסום בגוגל.
אם אתם לא בטוחים האם קידום בגוגל הוא משהו שיכול להתאים לעסק שלכם תוכלו לתאם שיחת ייעוץ בחינם. כל מה שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטים למטה בתיבה ואנחנו נחזור אליכם.
לפרסם לבד בגוגל זה הבדל מאוד גדול לבין פרסום עם מומחה שמשתמש בטקטיקות מיוחדות. כאשר מומחה שלמד את התחום מקדם את העסק שלכם בגוגל, הוא עובד דרך פאנל אחר בגוגל אדוורדס, בשונה מקידום שעושים לבד. הפאנל של מומחים הוא הרבה יותר משוכלל והוא לא נתון לבחירות של גוגל כמו שקורה כשמקדמים לבד. לכן, כדאי לכם מאוד לבדוק את הנושא מול מומחה גוגל להבין מדוע הקמפיינים בעבר לא עבדו וביחד לבנות תוכנית מקצועית.