- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
קידום ממומן
קידום ממומן הוא קידום שנעשה באחת מהפלטפורמות הקיימות כיום לשיווק בדיגיטל כמו גוגל, רשתות חברתיות וכד'.
למעשה מדובר בקנייה של צפיות / חשיפות או כל מטרה שיווקית שמערכות הפרסום בפלטפורמה בה רוצים לשווק, מציעות.
בכל מערכת פרסום יש שיקולים אחרים שבאים לידיי ביטוי. פרסום הוא תמיד פועל יוצא של מטרת השיווק ולכן בחירת הפלטפורמה היא חשובה מאוד.
קידום ממומן בגוגל
קידום ממומן באינסטגרם
קידום ממומן בפייסבוק
למה איתנו?
תשוקה לתחום
אנחנו מאמינים שיש לכם תשוקה להצלחת העסק שלכם כמו שיש לנו תשוקה לתחום השיווק
יצירתיות
היצירתיות היא חלק שמגדיר את הסוכנות מתוך האמונה שזה מאפשר לנו ליצור קהל מעורב הרבה יותר עבור הלקוחות שלנו.
מקצועיות
אנחנו מאמינים בהתמדה ובלמידה בלתי פוסקת בכל מה שקשור לעולם השיווק כדי שנוכל לתת את המענה המקצועי ביותר ללקוחותינו
עכשווי
הסוכנות מאמינה ביישור קו אחת לרבעון מול כל האסטרטגיות האחרונות בתחום הדיגיטל. למידה והשתתפות בכנסים עולמיים בתחום שמאפשרים לנו לתת את התוצאות שהלקוחות מצפים
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
- DIGITAL MARKETING
למה לעשות קידום ממומן?
פרסום בגוגל
פרסום בגוגל מתאים לבעלי עסקים שיש להם מוצר או שירות שאנשים נוטים לחפש בתדירות גבוהה במנועי החיפוש. מדובר בקמפיין שמבוסס על אסטרטגיית PUSH מאחר והלקוח הפוטנציאלי כבר מחפש אותך, כל מה שנשאר הוא להופיע בחיפוש.
גוגל הוא מנוע החיפוש המועדף על רוב האנשים שרוצים לחפש משהו וצריכים תשובה / תוצאה מידית. בכל שניה מתבצעים כ-63,000 חיפושים ברחבי העולם בגוגל. המטרה בפרסום בגוגל היא לשלם עבור מילות מפתח שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים ובכך לאפשר ללקוח להגיע ישירות אליכם! החזרי ההשקעה בפרסום בגוגל הם מאוד גבוהים מאחר והטכניקה נשענת על צורך שכבר קיים, הפרסום אינו נועד לעורר צורך אלא רק להכווין לקוח שכבר צריך אתכם – היישר אליכם 💵.
- שירות פרסום ממומן בגוגל שלנו הוא סופר פשוט מול הלקוח.
- ממלאים טופס השארת פרטים באתר שלנו, משאירים לנו פרטים ואנחנו חוזרים אליכם.
- בשלב הראשון מבצעים פגישה (בדרך כלל בזום) להבנת המטרות שלכם, הכרת העסק והתחום שבו אתם פועלים. במידה ואנחנו מתאימים לעבודה ביחד, אנחנו ממשיכים הלאה לפגישה שניה.
- בפגישה השניה אנחנו מסכימים על תנאי העבודה, עוברים על חוזה עבודה מסודר ביחד ולאחר אישור, מציגים לכם תוכנית פרסום מסודרת ומלאה שלפיה הקידום ייפעל.
- לאחר אישור השלבים, יש להחליט על תקציב פרסום אסטרטגי עבור העסק שלכם ועבור הקמפיין הספציפי בהתאם לתחום ולמילות המפתח.
- לאחר אישור השלבים, אנחנו מקימים חשבון גוגל אדס אישי לעסק שלכם.
- מקימים את הקמפיין ויוצאים לדרך עם פרסום גוגל!
- ייעוץ ראשוני להבנת העסק והאסטרטגיה המתאימה.
- הקמת פלטפורמת הפרסום וחשבון גוגל אדס לעסק שלכם.
- חיבור תגיות ואינטגרציות שיהיו רלוונטיות לפרסום.
- מחקר מילות מפתח ספציפי לנישה שבו פועל העסק שלכם.
- יצירת הקמפיין לפי הקטגוריות שבהן נבחר לפעול.
- אופטימיזציה וניתור שוטפעם של הקמפיין.
- דיווח חודשי כולל דוחות.
- תקציב הפרסום נקבע בצורה אסטרטגית תוך מחקר מילות המפתח שרלוונטיות לעסק שלכם.בדרך כלל התחלת הפרסום בגוגל דורשת לפחות תקציב התחלתי ומינימלי של 100 ש"ח ביום לרוב הנישות ולרוב התחומים אם כי ישנם כמה יוצאי דופן. (התקציב לא כולל את התשלום עבור הריטיינר).
- התקציב גם תלוי במספר הקטגוריות שאותן הפרסום שלכם צריך לכסות ועוד פרמטרים שאת כולם אנחנו מנתחים ביחד בפגישת העבודה המשותפת.
- מחיר ריטיינר חודשי לפרסום בגוגל הינו 1,500 ש"ח
פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
פרסום בפייסבוק בדרך כלל נעשה במקביל לפרסום באינסטגרם מאחר ושתיהן שייכות לאותה מערכת פרסום של חברת META. אם כי, ישנם מקרים בהם הפרסום נעשה רק באחת מהפלטפורמות, תלוי בקהל היעד, אסטרטגית הפרסום ועוד פרמטרים.
הפרסום בפייסבוק ואינסטגרם מתאימים לעסקים בכל הגדלים שרוצים להגדיל את מחזור המכירות שלהם דרך הרשתות החברתיות, להגביר את המודעות למותג וליצור ניראות בולטת ברשתות. הפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם הוא דרך מצוינת להשתמש במידע אודות קהל היעד של העסק שלכם, התחומי העיניין שלהם ובנתוניהם הדמוגרפיים כדי להופיע מולם בזמן הנכון, במקום הנכון ועם התוכן הנכון.
- ממלאים את טופס ההרשמה / השארת הפרטים באתר שלנו. משאירים פרטים לחזרה ואנחנו יוצרים עמכם קשר.
- בשיחה הראשונית אנחנו מבינים פרטים אודות העסק שלכם, התחום בו העסק פועל והנישה הספציפית שלכם. כל הפרטים שחשובים לנו להבין האם מתאים לנו לעבוד ביחד.
- אחרי שהחלטנו על עבודה משותפת אנחנו מבצעים פגישה ראשונה אחרי קבלת החוזה והתשלום שבה אנחנו עוברים הן על תנאי העבודה המשותפת מול הסוכנות והן על פרטי הפרסום והקמפיין שנתחיל לעבוד עליו ממש לאחר הפגישה.
- בשלבים הבאים אנחנו בונים אסטרטגית פרסום, יוצרים את המסרים הפרסומיים, מבצעים מחקרי קהלים ועוד מחקרים שרלוונטיים לסוג הקמפיין והעסק.
- לאחר אישור השלבים אנחנו מקימים את הקמפיין ומתחילים לפרסם.
- ייעוץ ראשוני להבנת העסק והאסטרטגיה המתאימה.
- הקמה של עד שלושה קמפיינים ממומנים בחודש עם מספר טירגוטים וקהלים וכמו כן מספר קריאייטיבים מותאמים עבור כל שלב במשפך השיווקי.
- חיבור תגיות ואינטגרציות שיהיו רלוונטיות לפרסום.
- יצירה של קופי למודעות. (עם קריאייטיב, תמונות מוצר / סרטונים ותכנים שמסופקים לנו על ידי הלקוח או לחילופין קובעים יום צילום במחיר נפרד)
- יצירת קהלים מתאימים לטירגוט בכל מודעה.
- אופטימיזציה וניתור שוטפים של הקמפיין.
- דיווח חודשי כולל דוחות.
- בדיקה חודשית של האסטרטגיה ושיחת סיכום תוצאות מול הלקוח אחת לחודש.
- תקציב הפרסום נקבע בצורה אסטרטגית תוך מחקר קהלי יעד ומחקרי לקוחות שרלוונטיים לעסק שלכם.בדרך כלל התחלת הפרסום בפייסבוק ואינסטגרם דורשת לפחות תקציב התחלתי ומינימלי של 50 ש"ח ליום (התקציב לא כולל את התשלום עבור הריטיינר).
- התקציב תלוי במספר אובייקטי הפרסום, מספר הקמפיינים שאותם צריך להפעיל במקביל ועוד פרמטרים שעל כולם אנחנו עוברים במהלך הפגישה איתנו.
- ריטיינר חודשי עבור פרסום בפייסבוק מתחיל מ-1,200 ש"ח.
קידום החנות שלכם באינסטגרם
חנויות באינסטגרם הפכו למאסט עבור כל אתר אינטרנט שמוכר מוצרים. החנות באינסטגרם מאפשרת לאנשים גישה מהירה למוצרים שלכם ותיוגים של מוצרים בתמונות בפרופיל.
עם מערכת הפרסום המתקדמת של META, אפשר לעשות קמפיינים שיגבירו את המכירות שלכם ויזניקו את החנות האינטרנטית שלכם להגדלת הכנסות משמעותית בעסק.
הסוכנות שלנו עוזרת ללקוחות מרגע הקמת החנות ועד לשלב של יצירת קמפיינים מתוחכמים לטרגוט הקהל שמעוניין לרכוש את המוצרים שלכם תוך שמוש באסטרטגיות פרסום מהחדשות בתחום.
- ממלאים את טופס ההרשמה / השארת הפרטים באתר שלנו. משאירים פרטים לחזרה ואנחנו יוצרים עמכם קשר.
- בשיחה הראשונית אנחנו מבינים פרטים אודות העסק שלכם, התחום בו העסק פועל והנישה הספציפית שלכם. כל הפרטים שחשובים לנו להבין האם מתאים לנו לעבוד ביחד. בודקים את המצב הנוכחי של חנות האינסטגרם שלכם, האם יש קטלוג? האם יש צורך בהקמה וכד'.
- אחרי שהחלטנו על עבודה משותפת אנחנו מבצעים פגישה ראשונה אחרי קבלת החוזה והתשלום שבה אנחנו עוברים הן על תנאי העבודה המשותפת מול הסוכנות והן על פרטי הפרסום והקמפיין שנתחיל לעבוד עליו ממש לאחר הפגישה.
- בשלבים הבאים אנחנו בונים תוכנית עבודה ואסטרטגית פרסום. אם צריך להקים חנות וקטלוג אז מכלילים את זה כחלק מהעבודה. יוצרים את המסרים הפרסומיים, מבצעים מחקרי קהלים ועוד מחקרים שרלוונטיים לסוג הקמפיין והעסק.
- לאחר אישור השלבים אנחנו מקימים את הקמפיין ומתחילים לפרסם.
- ייעוץ ראשוני להבנת העסק והאסטרטגיה המתאימה.
- הקמת חנות במידה ויש צורך בהקמת הקטלוג עצמו באינסטגרם במידה ועדיין לא קיים.
- הקמה של קמפיין שופינג לחנות שלכם. באינסטגרם
- חיבור תגיות ואינטגרציות שיהיו רלוונטיות לפרסום.
- יצירה של קופי למודעות. (עם קריאייטיב, תמונות מוצר / סרטונים ותכנים שמסופקים לנו על ידי הלקוח או לחילופין קובעים יום צילום במחיר נפרד)
- יצירת קהלים מתאימים לטירגוט בכל מודעה.
- אופטימיזציה וניתור שוטפים של הקמפיין.
- דיווח חודשי כולל דוחות.
- בדיקה חודשית של האסטרטגיה ושיחת סיכום תוצאות מול הלקוח אחת לחודש.
- תקציב הפרסום נקבע בצורה אסטרטגית תוך מחקר קהלי יעד ומחקרי לקוחות שרלוונטיים לעסק שלכם.בדרך כלל התחלת הפרסום בפייסבוק ואינסטגרם דורשת לפחות תקציב התחלתי ומינימלי של 50 ש"ח ליום (התקציב לא כולל את התשלום עבור הריטיינר).
- התקציב תלוי במספר אובייקטי הפרסום, מספר הקמפיינים שאותם צריך להפעיל במקביל ועוד פרמטרים שעל כולם אנחנו עוברים במהלך הפגישה איתנו.
- ריטיינר חודשי עבור פרסום בפייסבוק מתחיל מ-1,200 ש"ח.