אינסטגרם אישרו סופית - 2022 נפתחת עם פיד חדש!
שינויים דרמטיים באיך שאינסטגרם יראה בכל פעם שנפתח את האפליקציה
אחרי שאדם מוסרי העומד בראש אינסטגרם צייץ בשבוע שעבר על השינוי הגדול שהולך להיכנס לאינסטגרם כבר בתחילת השנה החדשה, זה רשמי. הפיד החדש כרגע בפיתוח לפי דבריו.
מה זה פיד? הפיד הוא למעשה אזור החדשות. זה האזור שאתם רואים כשאתם פותחים את האפליקציה כדי להתעדכן במה שהאנשים שאתם עוקבים אחריהם העלו
למה אינסטגרם החליטו לשנות את איך שהפיד ייראה?
במהלך שימוע בפני ועדת משנה של הסנאט ביום רביעי 8.12.21, אמר אדם מוסרי כי עובדים כרגע על אלגוריתם חדש שיאפשר לאנשים לראו את הפוסטים בעמוד הבית שלהם לפי סדר כרונולוגי ולא לפי העדפות שהאלגוריתם הנוכחי בוחר.
במהלך הועדה העלו את אדם על הגריל עם שאלות והתקפות אודות האופן שבו אינסטגרם לוקחת חלק קריטי בדימוי גוף שלילי אצל נערים ונערות ברחבי העולם ואיך אינסטגרם לא עושה כלום כדי לשפר את הפלטפורמה. הועדה עסקה בנושא הבטיחות ברשת והפצירה באדם על הפרסומות שילדים ונערים רואים באפליקציה ועל ההשפעות השליליות שיש לאפליקציה על דימוי גוף ויופי שהוכחו כבר במחקרים רבים.
בתגובה אדם הסביר שכללי הפרסום באינסטגרם, שנמצאת תחת חברת האם META, שומרות על נערים וילדים מתכנים רבים שלא מיועדים לילדים. כמו כן, הסביר אדם מוסרי כי האחריות הגדולה והעיקרית מוטלת על ההורים. אינסטגרם מפתחת עוד ועוד כלים שייאפשרו להורים להיות בשליטה טובה יותר על מה שילדיהם רואים ברשת.
איך השינוי ייראה?
למעשה, הפיד הכרונולוגי שהולך להיכנס כבר בתחילת 2022 יאפשר למשתמשי האפליקציה לראות את הפוסטים של האנשים שהם עוקבים אחריהם, בסדר שבו הם העלו אותם.
נכון להיום, אינסטגרם עושה שימוש באלגוריתם שלה שמבוסס על AI ונועד לשפר את חוויית המשתמשים באפליקציה. האלגוריתם הנוכחי נותן דירוגים לכל פוסט שעולה ומחליט מי יראה את הפוסט הזה. עם ביטול האלגוריתם הנוכחי, לא יהיו יותר דירוגים.
גרסה נוספת שתהיה לפיד החדש היא האופציה לבחור מועדפים. כלומר, לסמן בכוכב את האנשים שאנחנו רוצים תמיד לראות את התכנים שהם מעלים לפניי כולם, ורק לאחר שיוצגו בפנינו המועדפים, אנחנו נוכל לראות את כל שאר הפוסטים שהועלו, בסדר כרונולוגי, כלומר בסדר שבו העלו אותם.
לעוד מידע על ההשפעות שיהיו לנו בעקבות השינוי הענק הזה – תעקבו אחריי באינסטגרם, אני אמשיך לעדכן שם עוד לגביי הנושא הזה.
חידוש במערכת הפרסום של META פייסבוק שיכול להכפיל לכם את התוצאות מהקמפיינים!
מריצים קמפיין ממומן במערכת הפרסום של meta פייסבוק? אתם חייבים להכיר את החידוש החשוב הזה שיש לו פוטנציאל משמעותי לשפר לכם את התוצאות!
ההגדרה החדשה באינסטגרם, שתגדיל לכם את החשיפה
העדכון הכי משמעותי שהיה באינסטגרם בשנת 2024, ללא ספק – קרה עכשיו! 🏆
זה עדכון, שכל מי שמעלה סרטונים ומשווק את העסק שלו באינסטגרם, חייב להכיר. חייב להיות מודע ולהפעיל את ההגדרה החשבוה הזו שתכף נדבר עליה!
כך נייצר מאגר ענקי עם רעיונות לתוכן לרשתות החברתיות
בסרטון שהעליתי באינסטגרם שלי, דיברתי איתכם על יצירת מאגר ענקי עם רעיונות לתכנים שלכם. View this post on Instagram A post shared by אנסטסיה קריאקוב-שיווק•אינסטגרם•פייסבוק•קמפיין